17 feb 2015

PAU SANZ VILA

SANZ I VILA en ARTEVISTAS GALLERY


ilustración tintas planas
Antic company de classe, del qual m'alegre molt que haja aconseguit allò que ell volia i més li agrada. Un gran artista de la terreta.


ilustración tintas planasilustración tintas planas


“Els meus retrats consisteixen en eliminar aquells aspectes que considere innecessaris en la representació gràfica d'una obra. Tintes planes, modificació de diferents aspectes físics i un delicat traç negre són algunes de les característiques principals en la meua obra.
Quant a tècnica, pinte sobre paper Basik de Guarro amb tintes planes utilitzant acrílic i dibuixe línies en tinta negra. En ocasions, afegisc detalls en grafit incorporats en certs punts del dibuix.
He creat la meva pròpia paleta de colors i la meva obra està sotmesa a aquesta paleta. Aquests colors són el groc, el rosa i diferents tipus de blau, més clars i més foscos, que canviaran depenent del que vull transmetre amb la meva obra.” Sanz I Vila

ilustración tintas planasilustración tintas planas

ilustración tintas planas



No hay comentarios:

Publicar un comentario